Kwaliteit
Onze mensen zijn vakmensen met ouderwets servicegericht denken. Altijd bereid zeer ver te gaan voor hun klanten, vanzelfsprekend vanuit de best mogelijke kwaliteit. Onze kwaliteitsmanagers zijn daarbij altijd 24/7 beschikbaar. Wellicht een beetje cliché, maar voor hen geldt: "alleen de allerbeste service is goed genoeg".
Lage kosten
Onze aanpak is gebaseerd op een even logische als bijzondere visie: gelijkwaardige belangen tussen ons en onze opdrachtgevers. Maar eigenlijk is het grootste voordeel van uitbesteden de lagere kosten, als gevolg van schaalvoordelen, slimmer inkopen, lagere administratieve kosten en minder eigen uren voor beheer en zonder verlies van kwaliteit.
Loyaliteit
"Als BVO er voor gaat, gaan ze er ook helemaal voor en wij weten dan ook dat het goed komt.” Een uitspraak die wij regelmatig horen. Directe actie door mensen die uw organisatie ook echt kennen, is bij outsourcing in onze ogen een absolute must. Deze loyaliteit staat voor ons dan ook centraal- en garant voor onze duurzame en fijne samenwerking.
Kennis
BVO & Services is ontstaan vanuit FMH te Amersfoort; een opleidingsinstituut en adviesbureau op het gebied van facility management en vastgoedonderhoud. BVO is dus van huisuit een kennisorganisatie die haar kennis en kunde gebruikt om haar klanten in de watten te leggen. Inmiddels uitgegroeid tot een landelijk opererende dienstverlener op het gebied van integraal onderhoud en één van de bekendste aanbieders van gespecialiseerde diensten op het vlak van onderhoudsmanagement, assetmanagement en maincontracting.
Snelheid
Iedereen is tegenwoordig druk en daarom accepteren we inmiddels al lange wachttijden. Wachten op een offerte, op materialen, op terugkoppeling enz. Binnen BVO accepteren wij dat niet van onszelf. Wij leveren altijd op korte termijn en volgens afspraak, gegarandeerd. Wij nemen nooit opdrachten aan als wij niet voor 100% zeker zijn een absolute topprestatie te kunnen leveren. Daarnaast selecteren wij onze onderaannemers ook op deze randvoorwaarden. Flexibele bedrijven die tot het uiterste gaan om op de afgesproken datum de overeengekomen kwalitatieve dienstverlening te leveren.